2011. május 13., péntek

Egy kis eFeF hetes

Így pétek 13-a alkalmából néhány Final Fantasy 7 firkálmányt teszek közzé. Így nyakamon a felvételivel nem igen van időm játszani, vagyis inkább nem merek leülni elé, mert ott ragadok min. fél napra. Viszont valahogy ki kellett élni az FF vágyat, így összekötöttem a kellemest a hasznossal. FF-eztem is és közben gyakoroltam is. 8D



Cloud személyiségénél már csak a sérója zavarosabb Oo

Tifának csöppet lópofija lett, viszont nagyon tecc a haja *-*


Miért nem ő a főszereplő? Imádom ezt a dögöt... =3

Jelenleg velük vagyok, de van még egy nagy kedvencem ebből a részből: CID - ez az ember haláli arc. 8D
De belőle majd többet akarok firkálni. xD Kár amúgy, hogy nem négy kari lehet egy csapatban mert akkor nem kéne egyáltalán cserélni.
Amúgy a leg leg Final Fantasy a 6 számomra, eztán gyün 9 és 12. A hetesre azért vagyok jelenleg rácuppanva, mert karira megkaptam a crisis core-t (kiegészítőnek tök jó, de mint játék röhejesen könnyű és rövid x'D) és rájöttem, hogy a sima hetest még nem is nyomtam végig, de amit játszottam is vele néhány sok éve,  már totál homály lett. Nah eztet is jól megfogalmazgattamö...

Lehet ezután játszom picit, igaz alkotgatni kéne, de jajj mán xD Az élet nagy problémái... x3

Amúgy jól összerakott játék, de még mindig nem jöttem rá, hogy mé ez a legkedveltebb FF... na mindegy.

Ja, és Cloud séróját azért rontottam el, mert józanul csináltam. Ehhez egy üveg jéger minimum kell, Nomura se volt százas mikor megtervezte az is biztos. Oo



4 megjegyzés:

  1. Tifa tetszik a legjobban :D
    Amúgy a X-et próbáltad már?

    VálaszTörlés
  2. Már végig is játszottam a tizest, igen. =D Abban a legjobban a zenék tetszenek, azok nagyon szépek, főleg a Sutaki da ne. Egyik kedvenc japó számom. *-* Ráadásul a tizes volt az első eredeti FF-em, ajándékba kaptam és oda visszarohangásztam tőle. xD Tyű, de régen volt már az is *nosztalgikus állapot*

    VálaszTörlés
  3. Detto :D
    És a Kingdom Hearts-ot ismered?

    VálaszTörlés
  4. Aham, anno ha nem akartam volna akkor is megismerem, a csapból is ez folyt. xD Ellenben nekem az már sok, egyszer kipróbáltam, elég is volt belőle annyi.
    Nem azt mondom h rossz, mert azt én is bevallom, hogy az elején még jópofa volt (de ma már azt is elbuzultatták elég durván), csak az én szájízemnek már nem olyan jó, h pénzt dobjak rá. =3

    VálaszTörlés