2011. május 25., szerda

Felvi

Jajj, tegnap voltam első fordulós felvételin, most meg szét izgulom az agyam 30-ig. D8
Nem jó dolog ha az ember valamit nagyon akar. Eddig úgy mindenre csak legyintettem, hogy vagy meg lesz vagy nem, valahova majd csak pofoz az élet (érettségi, szakvizsga, meló stb), de most ezt nagyon szeretném. De ez az izgulás kikészít, kábé beszélni nem lehet velem. xD Hát én így még nem izgultam... jajj. Azt hittem ennél is olyan érzés lesz, mint MoMénél -amit inkább nyűgnek éreztem, de kicsit se izgultam miatta xD- , de nagy fenét. Tök szimpi ez a BKF, helyileg is közelebb van (nem kell hajnalok hajnalán felkelni, csak hajnalban =3), meg úgy ámblokk sokkal szimpibb mint a Mome és ide tényleg szeretnék járni.
Meg persze, hogy mikor felvételire készültem, pikk pakk elrepült felettem az idő, most meg belassúlt...

Ok, rinya off xD

Íme néhány fantasztikum portfóliómból:

Ecoline(az ilyen higított akvarell cucc, nemolcsódejó  fajtából), ja és persze saját kari





Akvarell cerka, szint saját kari





garfit és színes cerkákkal készült firkancsok, csak a dögök nem fejből készültek
Am a kapucnis kiscsaj a képrege karija, ami mappába ment...




Na, nem tudom... Jajj legyen már 30! x'D


3 megjegyzés:

  1. Animáció? :D
    Sok sikert hozzá x3

    VálaszTörlés
  2. Uh, köszi! x'D
    és igen, animáció. ^^ Bár napról napra elbizonytalanodom, hogy nem vagyok én még elég nagy ehez... x'D

    VálaszTörlés
  3. pedig a rajzaidat elnézve sztem tovább jutsz :D

    VálaszTörlés